reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jan Duch

Jan Duch

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  0x

inteligenty clovek, ktory chce pisat kvalitne clanky Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Preco sa na Slovensku budeme mat dobre o 40 rokov?

Jan Duch

Preco sa na Slovensku budeme mat dobre o 40 rokov?

Asi nebudem nicim originalny, ak sem napisem nejake tie myslienky, ktore mi bezia hlavou. Rad by som sa dostal k tomu, co trapi mna, moju hlavu, moje srdce. .

  • 26. feb 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 439x
  • 1
Moj text k songu Love the way you lie

Jan Duch

Moj text k songu Love the way you lie

Moj vlastny text k pesnicke Eminema a Rihanny :)

  • 27. nov 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 278x
  • 0
16 rokov

Jan Duch

16 rokov

chvilka poezie :)

  • 9. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 409x
  • 0
Co je laska?

Jan Duch

Co je laska?

  • 8. júl 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 214x
  • 0
Slzy

Jan Duch

Slzy

chvilka poezie :)

  • 28. jún 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 204x
  • 0
reklama
Nevinná

Jan Duch

Nevinná

trošku poézie:))

  • 3. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Blízko a predsa vzdialená...

Jan Duch

Blízko a predsa vzdialená...

Chvíľka poézie v stredu :D:)))

  • 31. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
O Mame

Jan Duch

O Mame

Chvilka poezie

  • 6. feb 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Utrpenie

Jan Duch

Utrpenie

Chvíľka poézie :)

  • 11. jan 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Recenzia Peter Cmorik - Jedno si zelam...

Jan Duch

Recenzia Peter Cmorik - Jedno si zelam...

Kupil som si cd Petra Cmorika a rozhodol som sa ho vypocut a zdelit vam moje pocity.

  • 26. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
reklama
Ako sa vykrada hudba vo svete aj u nas...

Jan Duch

Ako sa vykrada hudba vo svete aj u nas...

V hudbe nie je asi nic horsie nez vykradat melodie a v najhorsom pripade aj ookopirovat takmer celu skladbu.Je pochopitelne ak sa vykrada vlastna kapela,tak ako to robila kapela Bon Jovi,tam vsak uz skor islo o to,ze po case sa to nazvalo typicka "bonjovka",podla ktorej ste kapelu spoznali.

  • 23. sep 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Stalo sa...

Jan Duch

Stalo sa...

chvíľka poézie...:)

  • 22. sep 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Nádej

Jan Duch

Nádej

Chvilka poezie, ktora sa Vám bude hádam páčiť

  • 13. sep 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Laska?

Jan Duch

Laska?

Nezaskodi trosku versov aj cez tyzden :D :)

  • 19. aug 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Koniec...

Jan Duch

Koniec...

troska poezie :)

  • 27. júl 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
Som aky som

Jan Duch

Som aky som

ano opat poezia :)

  • 4. júl 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Osud?

Jan Duch

Osud?

trosku versov nezaskodi

  • 3. júl 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Pribeh

Jan Duch

Pribeh

Poezia :)

  • 3. júl 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Chvilka poezie

Jan Duch

Chvilka poezie

Zopar versov nezaskodi :)

  • 3. júl 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Slovensko ohluchlo resp. ako to Lucenic spackal a Stv taktiez

Jan Duch

Slovensko ohluchlo resp. ako to Lucenic spackal a Stv taktiez

To co sa dnes dialo pocas finale Eurosongu snad nema obdoby nikde inde na svete....

  • 1. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 14
reklama
SkryťZatvoriť reklamu