reklama

16 rokov

chvilka poezie :)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)


16 rokov bezi ako voda
Pytam sa kto mi silu doda?
A odpovie na moju otazku:
Kde najdem pravu lasku?

Odpoved znie: Hladat netreba.
Vsimaj si svet okolo seba.
Pozeram sa a uz ta vidim,
na mile ta zacitim.

Neopust ma nikdy laska,
daj mi kridla nech s tebou letim
Neopust ma navzdy kraska,
ja cistou laskou ta odmenim.

Namotani sme uz dlhsiu dobu
vlnime sa v kazdu sobotu
Ide nam len o jeden happyend
lubit a byt lubeny...

Vzajomny dotyk nasich ruk
privadza nas do sialenych muk.
Ked tela sa nam vznasaju,
a dotyky neprestavaju...

Jan Duch

Jan Duch

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  0x

inteligenty clovek, ktory chce pisat kvalitne clanky Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu