reklama

Koniec...

troska poezie :)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Prázdna fľaša od vína,
všetko sa odznova začína.
Prázdne miesto v srdci máš,
nevadí bol som iba hráč

Bol to jeden tuhý boj,
zistila si, že nie som iba tvoj.
Bolelo ťa to pri srdci,
viem, že ma z neho vypustíš

You feel a feeling
you feel how is breaking
your heart

Skončila sa jedna lovestory
moje meno ti nič nehovorí.
Každý z nás ma už iné starosti,
také, bez citu a ťažkosti.

Jan Duch

Jan Duch

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  0x

inteligenty clovek, ktory chce pisat kvalitne clanky Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu