reklama

Preco sa na Slovensku budeme mat dobre o 40 rokov?

Asi nebudem nicim originalny, ak sem napisem nejake tie myslienky, ktore mi bezia hlavou. Rad by som sa dostal k tomu, co trapi mna, moju hlavu, moje srdce. .

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Preco sa na Slovensku budeme mat dobre az o 40 rokov?Pretoze musime preckat obdobie, kym sa narodia dalsie generacie Slovakov. Snad u nich nebude prevladat narodny sport - kradnutie, kde sa da, co sa da.Musi sa vymenit generacia,pri ktorej nebude treba vyuzivat ziadne kamaratstvo ci ine vztahy, aby si clovek mohol kludne vybavit, kupit , objednat veci, ktore potrebuje. Bez korupcie a bez podplacania. Mozno som velmi naivny, ze sa raz toho dozijem ale dal by Boh. Ze moje deti budu zit v spolocnosti,kde za podplacanie, kradnutie, korupciu sa bude spravodlivo trestat aj na tych najvyssich miestach a ziadne kamaratstvo nepomoze v spravodlivom rozhodnuti.
Ze budem zit v krajine, kde nebude vladnut typ takeho politika, ktory ma teraz 40 percent a bije sa do srdca,co vsetko spravil pre ludi. Naco sprivatizovat teplarne, ked z nich sa da velmi dobre ryzovat dohodenim svojho cloveka.Teplarne, kde sa donedavna vyplacali horibilne sumy, na ktore slusny clovek nikdy v zivote asi nezarobi.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Krajina, kde bude na ulici poriadok, napriklad co sa tyka druheho sportu - odhadzovanie cigaretovych ohorkov na zem. Mozeme chodit do Rakuska, Nemecka, Talianska a tvrdit ako je tam krasne vsade cisto, ked sami si to spinime vyhadzovanim odpadkov,obalov, tasiek. Najma po zime to bude krasne vidno ako budu nase polia "zasnezene".

Stat, aky sme teraz, v ktorom ludia neprotestuju, pretoze su vlastne "stastni a spokojni" no pritom na kazdom kroku hundru ako zle sa maju a cakaju ako ich stat spasi.

Krajina,kde sucasni politici, nebudu mat uz miesto v parlamente,alebo v akom to zriadeni budeme. Kde nastane vymena za slusnych, poctivych ludi. Je to naivne,viem,lebo s jedlom rastie chut, a to iste plati pri peniazoch.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Mam rad Slovensko, ale este sa musi vela zmenit a hlavne v hlavach ludi, aby sme sa mali dobre.

Este vela by sa toho dalo napisat, ale to uz by bol roman, a ja Vas nechcem kratit o drahocenny cas, uz teraz som Vam trosku z neho ubral....:)

Jan Duch

Jan Duch

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  0x

inteligenty clovek, ktory chce pisat kvalitne clanky Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu